מדיניות ההחזרה של החנות שלנו
מדיניות החזרה
בחנות המקוונת של Magical Beginnings, שביעות הרצון שלך היא בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו שואפים לספק מוצרים ושירותים יוצאי דופן כדי להפוך את החוויה שלך איתנו לקסומה באמת. אם, מסיבה כלשהי, אינך מרוצה מהרכישה שלך, אנא עקוב אחר הנחיות מדיניות ההחזרה שלנו להלן:
-
חלון החזרה: ניתן להחזיר את הפריט(ים) תוך 15 ימים מיום קבלת ההזמנה. כדי להיות זכאי להחזרה, הפריט שלך חייב להיות ללא שימוש ובאותו מצב שבו קיבלת אותו, עם כל התגים והאריזה המקוריים שלמים.
-
החרגות: שימו לב כי פריטים מונוגרמים, מותאמים אישית, בהזמנה מיוחדת ופריטים שניזוקו עקב בלאי רגיל אינם זכאים להחזרה.
-
תהליך החזרה: כדי ליזום החזרה, אנא צור קשר עם צוות תמיכת הלקוחות שלנו בכתובת info@magicalbeginnings.co.il עם מספר ההזמנה שלך ותיאור קצר של הבעיה. הצוות שלנו יספק לך מספר הרשאת החזרה (RAN) והנחיות מפורטות כיצד להמשיך בהחזרה.
-
משלוח: במקרים שאינם מוצר פגום או שגוי, אתה תהיה אחראי לתשלום עלויות המשלוח הכרוכות בהחזרת הפריטים שלך. עלויות משלוח אינן ניתנות להחזר. אנו ממליצים להשתמש בשירות משלוחים שניתן לעקוב אחריהם או לרכוש ביטוח משלוח, מכיוון שאיננו יכולים להבטיח שנקבל את הפריט המוחזר.
-
החזרים כספיים: לאחר קבלת ההחזר שלך ונבדק, נשלח לך הודעת דוא"ל לגבי אישור או דחיית ההחזר שלך. אם יאושר, ההחזר שלך יעובד, ויחול זיכוי על שיטת התשלום המקורית שלך בתוך מספר מסוים של ימים, בהתאם למדיניות של מנפיק הכרטיס שלך.
-
החלפות: אם ברצונך להחליף את הפריט שלך לגודל או צבע אחר, אנא צור קשר עם צוות תמיכת הלקוחות שלנו, ואנו נדריך אותך בתהליך.
-
החזרים מאוחרים או חסרים: אם לא קיבלת החזר במסגרת הזמן הצפוי, אנא בדוק תחילה את חשבון הבנק שלך וצור קשר עם חברת האשראי שלך, מכיוון שעשוי לחלוף זמן מה עד שההחזר שלך יפורסם רשמית. אם השלמת את השלבים האלה ועדיין לא קיבלת את ההחזר שלך, אנא צור קשר עם צוות תמיכת הלקוחות שלנו לקבלת סיוע.
אנו מעריכים את ההבנה ושיתוף הפעולה שלך עם מדיניות ההחזרות שלנו. המטרה שלנו היא להפוך את החוויה שלך עם Magical Beginnings Online Store לחלקה ומהנה ככל האפשר. תודה שבחרתם בנו להיות חלק מהמסע הקסום של התינוק שלכם.